
Cloud-telefonie
Bereikbaarheid is een belangrijk thema in de zorg. Hoe zorg je ervoor dat je goed bereikbaar bent voor patiënten of cliënten, zonder dat medewerkers overspoeld raken of dat dit ten koste gaat van wat er in de organisatie gebeurt?
Dankzij onze jarenlange ervaring met bereikbaarheid in de branche en onze mooie Cloud-telefonieoplossing zijn we in staat om jouw telefonieproces slim in te richten. Of het nu gaat om keuzemenu’s, wachtrijen, doorschakelen of rapportages: dankzij deze oplossing is het allemaal mogelijk. Daarbovenop werken we graag met slimme oplossingen die speciaal voor de zorg zijn ontwikkeld.
Hoe we het ook doen, wij nemen graag het beheer van al je telefonie uit handen, zodat jij hier geen omkijken meer naar hebt.
- Goedkoper dan analoge telefonie
- Talloze functionaliteiten
- Eenvoudig op- en afschalen
- Volledige flexibiliteit
- 20% besparen op je belkosten
- 1 volledig geïntegreerde telefonieoplossing

Cloud-telefonie
Bel volledig via je internetverbinding! Met onze Cloud-telefonieoplossing kan je altijd rekenen op glasheldere audio en een flexibel abonnement. Je kan eenvoudig op- en afschalen, de belkosten vallen over het algemeen een stuk lager uit en je hoeft ook niet te investeren in een telefooncentrale.
Mobiele telefonie
Voor mobieletelefonieabonnementen maken wij gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN. Hiermee krijg je nog meer data, keuzevrijheid en flexibiliteit in je abonnement.
Vast-mobiel integratie (VAMO)
De integratie van mobiele telefonie in je vaste telefooncentrale gaat verder dan alleen het doorschakelen van het organisatienummer. Bepaal zelf of je mobiele of vaste nummer getoond wordt en laat collega’s zien wanneer je telefonisch onbereikbaar bent.
Veelgestelde vragen over Cloud-telefonie
